Hyundai Corporation został założony w 1976 roku jako dział eksportu i importu Hyundai Group.
Historia marki Hyundai. Koncentrując się na inwestycjach zagranicznych, związanych z energetyką oraz ciężkimi produkyami chemicznymi, jednocześnie uczestnicząc w rozwoju zasobów całego świata, Hyundai Corporation stał się bardzo dobrze prosperującą firmą w Korei Południowej. Uzyskał to również dzięki doskonałym wynikom we współpracy międzynarodowej. Hyundai Corporation spełnia oczekiwania klientów poprzez produkcję i rozwijanie produktów przemysłowych takich jak stal, chemikalia, maszyny ciężkie, statki, samochody, produkty elektroniczne i elektryczne. Ponadto firma Hyundai, która jest światową marką, stale inwestuje i rozwija nowe technologie, również w zakresie klimatyzacji, prezentując najwyższą jakość nowych produktów na rynku światowym. Wizja XXI wieku stworzona przez Hyundai Corporation, by być silną, globalną marką oraz organizacją budującą i wprowadzającą nowe wartości, wdrażana jest na każdym etapie rozwoju firmy. Pozwala to na perfekcyjne przygotowanie i gotowość do startu w przyszłość.
Znaczenie marki Hyundai
CREATIVE FORESIGHT Oznacza mądrość przyszłościowego myślenia, dążącą ku nowości i świeżości w celu zaspokojenia potrzeb klientów oraz całego społeczeństwa. Firma Hyundai od zawsze pracuje z wielkim zaangażowaniem i uporem, aby stworzyć nowatorskie oraz nieszablonowe produkty.
POSITIVE THINKING znacza poczucie odpowiedzialności za markę Hyundai oraz pozytywne nastawienie do całego świata. Historia marki Hyundai powstała dzięki ogromnemu zaangażowaniu i ciężkiej pracy oraz pozytywnemu myśleniu wielu ludzi.
UNWAVERING DRIVE Oznacza postawę poświęcenia każdego pracownika dla osiągnięcia celu z hasłem przewodnim „Mogę to zrobić!”. Nawet wbrew przeciwnościom losu, przedstawiciele marki Hyundai potrafią z determinacją dążyć do wyznaczonego celu, osiągając tym samym sukces.