- Autor opinii: Krystian
- Data napisania recenzji: 19-07-2022
- Jedna gwiazdka mniej za jakość obsługi bo długo czekałem na ofertę. Kiedy już ją otrzymałem przyznaję…
- Jakość obsługi Klienta
- Czas realizacji
- Ceny produktów
- Jakość produktów
I. Zasada 14-dniowego zwrotu.
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy. Zwrot towaru nie jest możliwy w przypadku zamówienia specjalnego niebędącego w stałej ofercie sklepu.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia na adres e-mail: biuro@wentsklep.pl, koniecznie podając numer zamówienia lub numer faktury zakupy, odpowiemy na zgłoszenie w przeciągu 3 dni roboczych.
Po zaakceptowaniu zwrotu towaru przez firmę Wentit, po stronie klienta leży właściwe przygotowanie towaru do wysyłki oraz wysyłka i opłacenie usługi. Po zapakowaniu towaru prosimy o przesłanie zdjęcia przygotowanej i zabezpieczonej paczki pod numer telefonu +48 662 519 243.
Kupujący ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
Produkt powinien zostać zwrócony w stanie nienaruszonym, W przypadku, jeśli produkt ma uszkodzenia, Klient powinien wcześniej o tym poinformować Sprzedawcę drogą mailową na adres biuro@wentsklep.pl
Odebrany towar od klienta trafia na magazyn firmy Wentit - tam produkt zostaje sprawdzony pod kątem ewentualnych uszkodzeń oraz jego zgodności z opisem. Należność klienta zwracamy najpóźniej do 30 dni od dnia dostarczenia produktu na magazyn.
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz nieprefabrykowana wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, a także w innych wypadkach wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.).
II. Reklamacje
Zakupiony towar dotarł do Ciebie uszkodzony lub uległ uszkodzeniu w trakcie użytkowania?. Niezwłocznie, prześlij do nas niezbędne informacje tzn. Imię i Nazwisko, adres, Numer zamówienia lub faktury, koniecznie dołącz zdjęcia towaru na adres e-mailowy: biuro@wentsklep.pl odpowiemy w przeciągu 7 dni